星期三, 1月 31, 2007

2007-01-26 新聞報導

蘋果日報 - 金牌猛男爵士樂會友

一眾金牌歌手將會參與公司舉行的爵士樂音樂會,到時大家唱的雖是其他歌手的作品,但會經過一番「改造」成為爵士樂,稍後還會配合音樂會推出唱片。古巨基、梁漢文、蘇永康和鄧健明等人自然歡喜,crossover唱出不同歌曲,但最開心還是可以和同事們聚首一堂。

古巨基、梁漢文、蘇永康、鄧健明、雷頌德和側田等人,日前為了所屬的金牌唱片公司於3月17日在灣仔會展舉行的「芝華士醇音樂會」拍宣傳海報。今次演唱會以light jazz音樂為主,該公司歌手們將會以這個風格唱出自己喜歡的音樂,如古巨基揀選了杜德偉的《愛已變了世界襯衣》、傅穎則挑選了周慧敏的《自作多情》等等,而且歌手們還會crossover演繹一連串歌曲。

盼出爵士大碟

蘇永康和古巨基都希望可以推出一張全爵士樂唱片,古巨基說:「我一路都有呢個諗法o架,但係要啲時間同公司傾吓,攞一個平衡位,呢個project要長遠咁去傾,小心啲,但呢個一定係我嘅目標。」蘇永康則說:「之前我都出過一隻類似嘅唱片,成績都幾滿意。近年我好欣賞一班唱作新人,好似張敬軒、方大同同謝安琪,佢哋好有自己嘅風格,所以我張新碟都搵方大同作首歌o架。」
眾歌手知道有機會聚首一堂感到興奮,古巨基說:「今次個騷可以同公司嘅同事合作,平時我哋有機會都係傾吓偈、打吓機,o依家可以合作都幾新鮮,都算幾難得o架。一向我哋公司都好團結,喺Paco(黃柏高)帶領之下,個個都好似一家人。」

有時候Paco會相約旗下歌手們聚餐,但梁漢文謂與朋友見面很少會喝太多酒,他和鄧健明更互爆大家醉酒後的笑話,鄧健明說:「當佢突然間好似變咗一個小朋友,又亂講話我贏咗世界冠軍為港爭光,我哋就知佢飲得差唔多,睇見佢就覺得搞笑。」梁漢文也說:「我飲好少就醉,醉咗個人就成日笑,變咗一個14、5歲小朋友,仲會跑嚟跑去,試過睇世界盃比賽,嗰場係意大利對法國,開場冇幾耐我已經飲醉,仲跑咗出街,當時嘅片段有啲模糊,好在都睇到施丹嘅頭槌。」



《鬼馬男》古巨基和雷頌德(圖)等埋位拍海報時整古做怪,相反梁漢文和側田則一臉正經。

沒有留言: