星期二, 2月 13, 2007

2007-02-13 新聞報導

蘋果日報 - 側田大屋搬細屋 Rap歌多感觸

側田自從年前在大坑寓所內被拍得除帽現M字額後,他為捍衞其私隱,不惜年年搬竇。近期他大屋搬細屋,由半山寶德臺遷進私隱度極高的北角半山海景台,但人搬定了寓所,其演出卻變得不穩定,前晚側田在紅館開騷時竟甩嘴兼唱錯歌詞,認真失威。

側田的M字額自從年前曝光後,即時搬離月租10,000元的大坑第一閣到半山寶德臺,與譚詠麟做左鄰右里,但過着恍如游牧民族生活的他近月再次低調搬竇,遷進北角半山海景台,改與花旦佘詩曼為鄰。據知側田今次大屋搬細屋,租金三級跌,之前他住寶德臺月租約80,000元,面積2,700呎,但新居面積僅及舊居三分一,約1,037呎,月租約25,000元。

改歌詞自嘲

雖然側田新居有着落,但表演水準卻不穩定,他前晚假紅館舉行一連四場最後一場的《港樂x側田演唱會》,全場爆滿,但他卻在unplugged環節中兩度失準,唱《Erica》時甩嘴又唱錯歌詞,到rap時更臨時改歌詞自嘲,加了一句「我又唱錯歌詞」,到唱《走音》時又亂了節奏,後來他自我揶揄:「我又亂晒呀!」
現場有側田小學同學大叫他真名「羅定偉」,又有不少fans大叫「我愛你」,側田說:「男仔講呢啲好難開口,我都愛你哋,不過係朋友啫。」歌迷即大笑。後來側田唱《Blower's Daughter》前忽然感性說:「愛一個人比俾人愛更開心,可以令生命更滿足,我自問o依家未做到。」話未說完,有歌迷大叫:「唔好喊呀,不如你再講多次呀。」側田即繼續笑說:「晚晚都玩人。呢首歌對唔同人有唔同睇法,有啲人好sweet,有啲覺得好慘,瘋狂熱戀到為一個人改變自己,係好奇妙嘅事。」


「每晚甩少少」

慶功宴上,側田說:「相信每個人所謂嘅play boy,係唔敢面對一段穩定嘅感情,我睇完《007前傳》先知唔敢真正愛一個人嘅原因,人之初性本善。」談到表現失準,他說:「冇可能100%,每晚甩少少,不嬲啲人都知我對文字麻麻哋。」出席慶功後,他即坐車返新居休息。



雷頌德與未婚妻梁家玉和一班老友,前晚拉隊去捧側田場。


東方日報 - 雷頌德 為做老竇 先做老襯

快將與女友Jade拉埋天窗的雷頌德(Mark),暢談婚前男人的喜悅,但他坦承曾經採取拖字訣。

Mark前日接受本報專訪,他被問到準新郎哥心情是否好緊張時說:「決定咗唔緊張,反而決定前好緊張,因為我驚我承擔唔起,做人老公喎,責任大咗,要犧牲好多,所以決定前情緒唔係好穩定,好多時想拖,但唔可以再拖,因為年紀大啦,我好想有BB。」

Mark希望婚後做個好老公、好爸爸,他揚言會努力造人,Jade婚後會全力湊仔:「佢同我湊仔都叻,不過我好錫細路,阿Jade個仔我好錫o架,所以佢成日鬧我,將來如果自己嗰個,太寵佢會害咗個細路,我會警惕自己。」


周日拍拖大過天

Mark盛讚Jade個性隨和:「佢好體諒我嘅工作好忙,因為佢知我唔可以放鬆,工作上我都有好大責任,有時佢都會哦吓,但唔緊要啦,呢幾個月我規定自己,星期日唔再做嘢,要真係抖吓陪佢,佢都黐我o架,總之我冇嘢做就一定返屋企交人,我都唔出去玩嘅。」



雷頌德與Jade郎才女貌,兩人更是湊仔高手。



太陽報 - 雷頌德婚前恐懼一味拖

沒有留言: